הזרקות אסתטיות + ציפוי שיניים

בטיפול אחד!

למה לבחור

כשאפשר גם וגם!

הקליניקה המובילה ליצירת אסתטיקה מושלמת בפנים על ידי טיפול מקיף שכולל הזרקות וציפויים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

 
ד"ר ויסמן מיכאל מאמין שכדי לקבל חיוך מושלם יש להתייחס למספר היבטים
ובהתאם לכך בנה את תכנית הטיפול המושלמת:
  • עיצוב מבנה הפנים (הדגשת תווי פנים באמצעות בוטוקס)

  • עיצוב שפתיים בהתאמה למבנה הפנים

  • ציפויי שיניים למראה חיוך מושלם

אצלנו תטופלו במיטב השיטות והחומרים המתקדמים ביותר בשוק. בטיפול שכולל הזרקת חומצה היאלורונית, הזרקת בוטוקס וציפויי שיניים
כך תוכלו לקבל את החיוך שעליו תמיד חלמתם!

הטיפולים בקלינקה

הזרקת בוטוקס לטשטוש קמטים

בוטוקס פועל על קמטי ההבעה בפנים הידועים גם "כקמטים דינמיים", קמטים אלו נוצרים במהלך של שנים ע''י הבעות פנים החוזרות על עצמן מידי יום כמו חיוך, הבעת זעם או תמיהה, פעולה של כעס, ריכוז או חשיבה. כל הבעות הפנים מופעלות על ידי שרירים ברגע שמזריקים בוטוקס לאזור השריר. השריר לא מפעיל את הקמט. כשהשריר עובר למצב הרפיה אין היווצרות של קמטים.

הזרקת חומצה היאלורונית להרמה ונפח

כדי להילחם בסימני הזמן ולהשיב לעור מראה צעיר ומטופח מזריקים חומצה היאלורונית לשכבות העמוקות בעור (היפודרמיס). הזרקה עמוקה לרקמות מחדשת את הרקמה כולה! החומצה מסייעת בהרמת פנים, השבת נפח לאיזורים נפולים והדגשת תווי הפנים.

עיצוב שפתיים עם חומצה היאלורנית

עיבוי ומילוי שפתיים בחומצה היאלורונית נחשב לטיפול אסתטי פשוט מהיר ובטוח, תופעות הלוואי והסיכונים נמוכים ביותר ביחס לטיפולי הזרקות אחרים. בסוף הטיפול תוכלי להנות ממראה שפתיים מעוצבות, מלאות וחושניות עם תוצאות טובות יותר מכל תכשיר קוסמטי אחר שקיים בשוק.

ציפויי שיניים

על ידי מתן צורה וצבע המותאמים אישית לכל שן ושן, ניתן בעזרת הציפויים לבנות חיוכים הוליוודיים זוהרים ממש. ציפוי שיניים הוא ציפוי של עלי חרסינה דקים אשר בשל תכונות החומר ממנו הם עשויים, יש להם אסתטיקה מעולה וניתן להדביקם לחומר השן בהדבקה כימית חזקה מאוד ההופכת אותם לחלק מהשן עצמה.

דר' ויסמן מסביר על השיטה

קביעת תורים בתיאום מראש בימים א’-ה’

שרת 8, עפולה

שרת 8, עפולה

דילוג לתוכן